Avatar billede morticuz Nybegynder
16. februar 2009 - 15:07 Der er 1 løsning

ASP: Session og Cookies dør iframe i IE

Hej,

Mit spørgsmål er om der findes en løsning til at kunne holde mine Sessions eller mine Cookies i live ved at køre dem fra en anden server gennem en iframe?! De virker fint ned igennem siden... altså hvis jeg sætter en Session øverst på siden så kan jeg godt udskrive den længere nede på siden, men opdaterer jeg så er den væk. Det samme gælder Cookies. Og det er kun i IE og ikke i FF... nogle der kender en løsning på problemet?

Mvh
Peter
Avatar billede morticuz Nybegynder
17. februar 2009 - 11:42 #1
Nå jeg droppede ideen, da det åbenbart ikke kan lade sig, og så måtte jeg smide id values i querystrings i stedet!