Avatar billede buller4340 Nybegynder
15. februar 2009 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler et program til at designe biler.

Heej E.

Som overskriften siger så mangler jeg et program til at designe biler, men det skal ikke bare være et billed jeg kan redigerer lidt i, men et program så jeg kan fuldstændig designe en bil fra bunden med skørter og hele svineriet.
Har prøvet photoshop, men det var ikke noget specielt, for vil ha' det så man kan dreje billedet rundt og se alle hjørner og kanter af bilen.

Håber der er en der har en idé til et program jeg kan bruge.

På forhånd tak. :b
Avatar billede superanden Nybegynder
15. februar 2009 - 20:26 #1
Jeg ville tegne den i hånden og så lave hver del i 3D studio max og sætte dem sammen..
Avatar billede dinirex Nybegynder
15. februar 2009 - 20:39 #2
Vil klart anbefale, at du bruge et program som Solid Edge. Der har du frie tøjler til alt. Du kan have hver del, og sætte dem sammen. Lave film og farver osv.

Meget alla 3D studio max, bare utrolig nemt at gå til. Kræver dog noget tid, at lære alle de forskellige muligheder, så du kan designe hele bilen.
Avatar billede buller4340 Nybegynder
23. februar 2009 - 10:56 #3
har selv fundet et program. (:
Avatar billede superanden Nybegynder
23. februar 2009 - 12:29 #4
Det er god stil at skrive hvilken løsning du har benyttet så andre der kommer ind på denne tråd kan blive klogere.
Avatar billede buller4340 Nybegynder
01. marts 2009 - 20:15 #5
Det var en af min Papfars venner der havde fået fat i et eller andet program man bruger på auto-værksteder hvor de designer bilerne. ved ikk hvad progrmmet hedder det står der ingen steder men det virker fint nok. :b