Avatar billede anddk Praktikant
14. februar 2009 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af webcam

Har et Logitech webcam stående i mit vindue med udsigt over byen. Kvaliteten er jeg ikke særlig tilfreds med, det er for utydeligt og bare solen er det mindste på at billedet meget sort. Derfor vil jeg have et nyt kamera, man hvad skal man købe ?

Vil gerne have et til omkring 1.000 kr.
USB kan fint bruges men trådløs netværk er selvfølgelig ekstra smart. Det skal være muligt at gemme et foto lokalt på min server hvert 5 min, evt. via FTP.

Nogle forslag?
Avatar billede tiger_dk Mester
14. februar 2009 - 19:47 #1
Her er http://www.bbec.dk/?ProductID=2331 er rimelig godt et ! Har selv et logitech webcam, et Logitech 5000 pro, har været overordenlig tilfreds med det, der har intet været galt med det !
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
15. februar 2009 - 00:34 #2
Kan anbefale Philips TouCam Pro.
Eneste minus er manuel fokusering.
Ellers kanon billed kvalitet.

Kender ikke lige den nuværende pris.
Da jeg har haft min i mindst 3 år nu!
Avatar billede tiger_dk Mester
16. februar 2009 - 20:18 #3
har du fundet af hvad web cam det så skal være !
Avatar billede tiger_dk Mester
08. marts 2009 - 16:12 #4
Tror der er lukketid her !
Avatar billede anddk Praktikant
20. marts 2009 - 20:43 #5
Tak for svarene, er sat lidt på standby pt.