Avatar billede JNqrgaad Praktikant
13. februar 2009 - 18:40 Der er 1 kommentar

Kan ikke slå Mute fra

Hej Alle

jeg er den normalt lykkelige ejer af en XPS m1330 bærbar fra Dell. Desværre er den blevet ramt af en dum fejl. Den er konstant på mute og det kan ikke slås fra. Jeg har været inde i lyd instillinger for at slå den fra der, men her siger den at der ikke er en lyddriver installeret. Jeg gik derfor direkte til Enhedshåndtering for at se efter hvilke drivere der var der. Den kører med en sigmaTel som eftersigne skulle virke fint. Jeg prøvede nu alligevel at slette den og lade computeren geninstallere den samt hente den nyeste fra dells hjemmeside, da jeg ved tidligere computere har haft held med dette. Men lige meget hjalp det. Jeg føler mig nu ret meget på bar bund.

for at ridse hovedproblemet op. Kan ikke slå mute fra da den for some reason ikke kan registrerer at der er en driver installeret.
Avatar billede zuran Nybegynder
13. februar 2009 - 19:42 #1
Er den købt ved Dell?

I så fald, må du have modtaget den fine form for mappe, med XPS "trykt" ind på fronten.

I denne ligger en hel masse cd'er til computeres drivere og lign. Mon ikke der er noget til lyden? Ellers skulle den også ligge en cd, der kan køre noget Dell Dell Diagnostics ved opstart, hvorved computeren muligvis kan blive reperaret.

Ellers må du huske på, at Dell har en super reparationsservice. Min XPS' Grafikkort brændte tilsyneladende af, hvorefter jeg tog kontakt til Dell. En reparatør kom hjem til mig i løbet af meget få dage, og efterfølgende udskiftede det.