Avatar billede madsovich Nybegynder
11. februar 2009 - 13:06 Der er 8 kommentarer

Vurdering af sitet hotti.dk

Kunne godt tænke mig at høre jeres vurdering af hotti.dk - Design, funktioner (evt. nye funktioner) osv. Og hvad der kunne gøres bedre?
Avatar billede psychopixi Nybegynder
11. februar 2009 - 13:31 #1
- Animerings effekten er meget langsom ved "forstør billede".
- Du burde overveje at generere vandmærke seperat på billede og thumbnail, da det ser lidt skidt ud at størrelsen varierer så meget på thumpnail vandmærket.
- Thumbnails under "Alle hotties" samt "nye hotties" scales billedet uforholdsmæssigt. Overvej enten at beholde den oprindelige højde/bredde ratio, eller beskær billedet, så det bliver kvadratisk. Prøv altså at undgå at resize til forkert højde/bredde forhold i forhold til original billedet.
- Under "top 10" kunne jeg godt tænke mig to kolonner, i stedet for blot én.
- Under "kontakt" kunne jeg godt tænke mig at info stod lidt større og ikke blot var jeres footer.
Avatar billede madsovich Nybegynder
11. februar 2009 - 13:50 #2
"- Under "top 10" kunne jeg godt tænke mig to kolonner, i stedet for blot én."
Hvad skal den anden kolonne være?

Mht. kontakt, så kommer der en hel del tekst, det er bare ikke blevet skrevet endnu. Kommer senere :)
Avatar billede psychopixi Nybegynder
11. februar 2009 - 13:56 #3
Ja det kunne godt være uddybet nærmere:)

Jeg kunne godt tænke mig hvis rang blev opdelt således:

#1      #2
#3      #4
#5      #6
#7      #8
#9      #10

Istedet for
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10

Giver det mening?
Avatar billede madsovich Nybegynder
11. februar 2009 - 17:20 #4
arh på den måde. Det kunne være en meget god ide. Vil jeg lige kigge på. :-)
Avatar billede sajgo Nybegynder
12. februar 2009 - 01:58 #5
Hmm ved ikke helt jeg er nok mest til de lyse design,s men ellers meget god:p kunne nok finde på at tilbringe lidt tid der...:p
Avatar billede moulde Nybegynder
13. februar 2009 - 18:47 #6
Jeg synes det er rigtig fikst at den ikke bare henter random billede og viser det uden at ændre url'en, så man kan finde billedet igen..

Thumbs up :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
27. februar 2009 - 09:32 #7
Jeg gik ind på siden med den tanke, at jeg ville give dig en saglig kommentar med på vejen.

Jeg blev distraheret og fejlede!
Avatar billede nina84 Nybegynder
02. marts 2009 - 19:09 #8
Siden timer ud når jeg prøver at besøge den..