Avatar billede donnib Praktikant
10. februar 2009 - 09:58 Der er 2 kommentarer

Kan man logge på en bruger (som admin) uden at resette password

Hej,
Jeg administrerer en SBS 2008 netværk. Jeg har behov for at logge ind på en bruger ofte men når han ikke er der og det er ret irriterende for brugeren at resette hans password.

Hvad gør i andre ? Hvilke muligheder har man ?

Mihai
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2009 - 10:07 #1
Har stort set aldrig behov for at logge ind som andre brugere når de ikke selv er der.

De ting som brugeren har adgang til har jeg også med mit brugernavn og password.

/Leif
Avatar billede sup3rior Nybegynder
17. februar 2009 - 11:07 #2
Du kan ikke logge på som den pågældende bruger uden dennes adgangskode...