Avatar billede fqthjoe Nybegynder
09. februar 2009 - 16:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Filer til download

Hej,
Er der nogen bud på, hvor jeg kan have filer til download. Det er lovlige filer, nogle på 2 MB andre servicepakker på 50-60 MB.
Der er vel 5-10 downloads pr. dag.

ved ikke om det er et webhotel... eller filhotel jeg skal have fat i.

/Thjoe
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. februar 2009 - 16:07 #1
Lidt afhængig af hvem der skal kunne tilgå dem, så har du flere muligheder.

Du kan købe et web hotel og placerer dem der incl en hjemmeside der linker til de enkelte fler. Denne løsning giver i sin enkleste form alle mulighed for at downloade dine filer

Samme web hotel løsning kan også normalt håndterer en FTP løsning, men så vil du skulle give dit password og kontonavn til dem der skal downloade

Du kan placerer de filer folk skal downloade på din egen maskine og så installerer et fildelingsprogram som f.eks. Limewire. med Limewire vil andre med en fildelingsklient kunne downloade dine filer når din maskine er tændt. Dette er lovligt brug af fildeling.

Endeligt kan du faktisk slæbe en løsning sammen med Gmail/google documents og deling af dokumenter der kunne bringes tl at virke. Løsningen er ikke så eleant men dog gratis.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
09. februar 2009 - 16:19 #2
Ok tak.
Jeg har et webhotel, hvor jeg ikke regner med de vil have download af fil på 50-60 MB. Her vil jeg så bare have et link til filerne som evt. lå et andet sted.
Findes der nogle servere ( gerne betalings), hvor man sådan nogle filer liggende ?
Avatar billede moddi100 Seniormester
09. februar 2009 - 16:40 #3
Jeg har i øjeblikket mine hjemmesider på http:///www.kbds.dk, jeg tror ikke han har noget imod det. Du kan jo prøve at kontakte ham og hører.
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
18. februar 2009 - 18:03 #4
Hejsa,

Det er bl.a. noget vi gør. Vi hoster faktisk filer for et kendt gamecommunity her i Danmark :)

Mvh,
Adnecto.dk
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
02. marts 2009 - 20:07 #5
Tak for input. Smid gerne svar. Jeg laver en ftp-og webserver istedet. Så er der ingen begrænsninger ;-)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. marts 2009 - 21:49 #6
ingen respons. Lukker igen. Og tak for deltagelse.