Avatar billede moenbo Nybegynder
09. februar 2009 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Incredimail overførsel

Hej! jeg har kørt med Incredimail tidligere, og har en del mails liggende der, kan de mails føres over til Windows mail i Vista? og hvordan? da jeg hellere vil køre denne.
mvh moenbo
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2009 - 12:48 #1
Jeg mener følgende vil funke:
Først eksporterer du mailene fra Incredimail til eml-formatet.
Det kan gøres med Incredimail backup PRO, der kan hentes her:
http://www.koyotesoft.com/indexEn.html (klik på linket Incredimail Backup PRO V3.o til venstre)
Jeg vil mene de kan importeres i Windows Mail uden problemer.

Jeg mener der er begrænsninger på antal mails hvis du bruger gratis-udgaven, men du kan da prøve med den, inden du køber programmet.
Avatar billede moenbo Nybegynder
09. februar 2009 - 14:14 #2
Tak for dit svar Vejmand, du mener ikke man kan overføre direkte? mvh moenbo
Avatar billede moenbo Nybegynder
09. februar 2009 - 14:57 #3
Jeg har hentet, som du sagde fra Koyotesoft, et program som fungerer. tak for det! dog vil jeg ikke købe det, da det kun er en eengangs overførsel.
Men venlgst, smid et svar.
mvh moenbo
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2009 - 16:01 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)