Avatar billede Carl_Bruun Nybegynder
08. februar 2009 - 15:14 Der er 1 kommentar

Faneblade

Jeg leder efter en skabelon således at jeg skrive / printe på forsiden til indkøbte faneblade til opdeling af ringbind.  Måske findes der et system lignede det der bruges i forbindlese med ediketter.

Er der nogle der har en god ide så jeg kan få styr på mine ringbind?

Mvh

Carl F. Bruun
Avatar billede triggy Nybegynder
10. februar 2009 - 22:02 #1
Word har indbygget plugin til udskrift på etiketter. Der kan du selv lave dine egne skabeloner, hvor du definerer højde, bredde antal osv.