Avatar billede ccarsten Nybegynder
08. februar 2009 - 12:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bedre på søgemaskiner, google og de andre.

Hej

jeg har denne web-shop jeg vil gerne have mere på google og de andre store og små søgemaskiner.

www.Kridtvejsplanter.dk
Avatar billede ccarsten Nybegynder
08. februar 2009 - 12:22 #1
hvordan kan siden blive bedre på søgemaskiner
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. februar 2009 - 12:24 #2
Jeg har skrevet masser af artikler om emnet du kan finde på http://www.bufferzone.dk/søgemaskineoptimering.htm læs dem og såørg hvis der er ting du ikke forstår eller vil have uddybet
Avatar billede redhack Nybegynder
18. februar 2009 - 13:49 #3
Jeg kan se at du stadig ikke har fået gjort noget ved din hjemmeside, så du kan da også prøve at tage et kig på min hjemmeside om emnet: http://billig-seo.dk/pages/artikler/grundlaeggende-seo-optimering.php

Hvis det er fordi at du har opgivet det, så kan du jo overveje om det ikke er pengene værd at få en seo ekspert til at klare det for dig. Det behøves ikke nødvendigvis være særlig dyrt, og da du bruger Google Adwords så kan du jo spare pengene der hvis din side dukker op naturligt i Google.
Jeg siger ikke at du skal bestille noget hos mig, så prøv bare at søg på "søgemaskineoptimering" på Google. Så skal der nok dukke en masse firmaer op som kan hjælpe dig. :-)

Med venlig hilsen
Anders Nielsen
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
02. april 2009 - 10:22 #4
Er du villig til selv at gøre noget af arbejdet, så kan jeg anbefale dig e-bogen SEO-LEX. Du kan evt. starte med at hente den gratis light-version (som slet ikke er så light endda) på http://www.seo-lex.dk/download_light.asp

Til en start vil jeg anbefale at sørge for at dine foretrukne keywords er i din title, et h1-tag og i din description. Men der er rigtigt meget, du kan gøre for at forbedre din placering og dine besøgstal. Snup SEO-LEX light - det er gratis og kan hjælpe dig langt på vej.