Avatar billede aaberg Nybegynder
06. februar 2009 - 12:09 Der er 3 kommentarer

Kategori-abonnering virker ikke!

For alle de kategorier jeg vil abonnere på, er der et flueben i "Overvåg denne kategori". Men jeg modtager næsten ingen mails! F.eks. abonnerer jeg på C# kategorien, i går kom der 6 nye spørgsmål i denne kategori, men jeg modtog ingen mails.

Jeg modtager mails fra spørgsmål jeg deltager i, så jeg tror ikke det er mine e-mail indstillinger der er noget galt med.

Er der nogen der kan have en ide om, hvad der er galt?
Avatar billede aaberg Nybegynder
06. februar 2009 - 12:11 #1
Jeg kan lige tilføje, at problemet startede samtiddig med at den nye version af eksperten.dk kom.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
06. februar 2009 - 12:19 #2
Hej aaberg_cc,

Det er korrekt ! Der var en fejl i maileren der gjore at du kun modtog mail fra kategori overvågningen én gang.

Fejlen er rettet og der skulle gerne begynde at løbe mails ind igen - ellers skriver du bare her :-)

Mvh
Dan
Avatar billede aaberg Nybegynder
06. februar 2009 - 12:23 #3
Det var hurtigt..  :-)

Mange tak for hjælpen.