Avatar billede tution Nybegynder
05. februar 2009 - 09:35 Der er 4 kommentarer

2 indbakker

Hej Eksperter!

Her er en nem en for eksperterne; Jeg ønsker at modtage min arbejdsmail og privatmail i to forskellige indbakker i outlook 2003. Hvordan gøres dette?

vh tution
Avatar billede Jensen DK Novice
05. februar 2009 - 09:46 #1
Det kan du ikke, du må modtage i en indbakke og så selv fordele manuelt.
Luk lige alle de andre ens spørgsmål du har oprettet.
Avatar billede kabbak Professor
05. februar 2009 - 11:01 #2
Prøv at kikke på Funktioner > Regler og beskeder

Vælg Opret en ny regel, se hvad du kan der
Avatar billede justrace Novice
05. februar 2009 - 11:09 #3
Hm, brug IMAP til din arbejdsmail i stedet for POP3.
Avatar billede justrace Novice
05. februar 2009 - 11:12 #4
Den får så sin helt egen indbakke og hvad der til ellers hører.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester