Avatar billede vwnet Nybegynder
04. februar 2009 - 19:05 Der er 5 kommentarer

Er på lokalt netvørk, men kan ikke komme på internettet!?

Hej

Tændte forleden min Acer bærbar med vista, pludselig kunne den ikke komme på nettet.

Jeg kører normalt fullrate med en philips trådløs router, og det virker fint.

Den kan også godt finde det lokale philips netværk, men kommer ikke på internettet. Har også prøvet at sætte kabel i direkte fra fullrate modemet/routeren, med samme resultat.

Fullrate support siger der er hul igennem.

Har haft computeren med rundt, forsøgt at koble den på andre trådløse netværk og også kablede, virker stadig ikke, så problemet må ligge i computeren!?

Nogle ideer?

Mvh Søren K.
Avatar billede akadna Nybegynder
04. februar 2009 - 19:06 #1
Er du kommet til at angive en gateway for tcp/ip ?
Avatar billede vwnet Nybegynder
04. februar 2009 - 19:08 #2
Lang tid siden jeg har rodet med den slags, det plejer jo at funde :-), så hvor ser jeg det?
Avatar billede vwnet Nybegynder
04. februar 2009 - 19:37 #3
Den står til automatisk at hente ip og dns adresser...
Avatar billede vwnet Nybegynder
04. februar 2009 - 21:13 #4
Slet ingen med et bud?
Avatar billede vwnet Nybegynder
09. februar 2009 - 12:13 #5
Stadig ingen bud? Problemet begynder så småt at irritere mig! :-)

Mvh søren