Avatar billede martin.j.h Nybegynder
02. juli 2001 - 21:47 Der er 7 kommentarer

spil psxone via geforce-skræm??

goddag..
jeg vil lige høre om kan man godt bruge playstation one maskine til at bruge pc skræm via geforce-kort..
da psone har en kable med 3 stik (gul,hvid og rød)..
og på geforce 2mx har gul indgang,s-video og port til pcskræm..kan det lade sig gøre??
og hvis det kan, hvordan kan jeg få den at virker og hvilken program??
Avatar billede darkside Nybegynder
03. juli 2001 - 02:31 #1
Niks, det kan ikke lade sig gøre..!
En Playstation kan ikke bruge et grafik kort der sidder i en PC.!
De stik der sidder på Geforce kortet er somreglel udgange..
S-VHS er så du kan tilslutte din PC til fjernsynet og se PC skræmen derpå.

Gul Stik, er et Composite stik, kan bruges til det samme som S-VHS stikket

Selve skærmstikket kan kun bruges til din skræm da det også er en udgang..

/DarkSide
Avatar billede drone Nybegynder
04. juli 2001 - 13:04 #2
Hvis der virkelig er video in på dit grafikkort.
Så er grafikkortet ligeglad med hva det er for noget video in. (satelitmodtager video, psxone etc.) Men er du sikke på at det er video in og ikke ud +
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
04. juli 2001 - 20:27 #3
ja det er jeg vist sikker på,men jeg har bare ikke infomantion af denne grafikkort..
det eneste jeg ved at den er en typoon 2mx (geforce2 mx)og der er indgang på min grafikkort..
Avatar billede darkside Nybegynder
04. juli 2001 - 20:59 #4
Altså du får ikke bedre grafik eller noget ved at køre det igennem PC\'en..
Avatar billede martin.j.h Nybegynder
04. juli 2001 - 21:05 #5
nej det regner jeg også med..
men skal det være en program til at kører med..
eller kan du måske forklar mig hvordan jeg skal gøres ved.
Avatar billede drone Nybegynder
04. juli 2001 - 22:51 #6
Hvis jeg gætter rigtigt, så er den eneste årsag til at du vil køre det gennem pc\'en, at du så kan bruge din computer skærm istedet får fjernsynet ?

Hviket program skal du så bruge ?

Hvis der er video in på kortet, så fulgte der sikkert et video redigeringværktøj med. Prøv at installere det.
Avatar billede darkside Nybegynder
04. juli 2001 - 22:55 #7
Nu er du sikker på at det er en video  ik?
et gult sikt plejer at være et composite out