Avatar billede johnnioc Nybegynder
03. februar 2009 - 22:28 Der er 5 kommentarer

msn : fejl i host fil

har en Asus EEE 900 der ikke vil logge på msn , den mener der er en fejl i min host fil , har kommet til at instalere messpatch , for at blive fri for at se reklamer i bunden af min messenger !!!
Hvad gør jeg nu , mener selv at messpatch er væk og har prøvet at slette alt windows live ting !!
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2009 - 22:36 #1
prøv at kigge i din hosts fil.

på linux skriv nano /etc/hosts og fjern alt

i windows finder du hosts filen i windows/system32/drivers/etc og kan editerer den med notepad og fjerne alt
Avatar billede johnnioc Nybegynder
03. februar 2009 - 23:32 #2
mange tak , nu logger den på , uden fejl ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2009 - 23:40 #3
Du er velkommen. Jeg bruger selv hosts filer til at beskytte mig måd skidt, reklamer og uønskede sites. Du kan i guiden "Gør din privat pc sikker" læse lidt om hvordan jeg gør og også se et par links til nogle gode eksempler
Avatar billede johnnioc Nybegynder
04. februar 2009 - 00:10 #4
takker endnu en gang
Men nu har jeg et problem mere , også med msn
min install virker ikke , fejl kode : aborted:0x80004004
har prøvet at slette windows live essentials ! men der sker ikke noget når jeg vil slette det ,,,, har lige lavet en rep af min win xp install
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. februar 2009 - 00:24 #5
Prøv at kigge i din event viewer (logbog) og se om du kan finde fejlen der. Alle disse fejl og advarsler har et Event ID. Hvis du i google søger med "event ID xxxx" (uden") så kan du ofte finde svaret på hvordan det specifikke problem løses. Hvis du kan finde event ID et så kan jeg gerne finde løsningen