Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
03. februar 2009 - 08:25 Der er 4 kommentarer

Ødelagt .AVI video fil

Hej

Jeg har et Samsung VP-X300L video-kamera.. Er rigtig glad for det men under en optagelse gik kammeraet pludselig ud somom der ikke var mere batteri på!

Jeg har nu en Video-fil på 150 MB som jeg ikke kan åbne fordi den er beskadiget, er der nogen mulighed for at få "lukket" filen således jeg kan afspille den?

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, Filen er en .AVI fil og bruger et codec der hedder SEDG-codec..

Mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 09:12 #1
prøv det her program der er freeware

http://www.divx-digest.com/software/divfix.html

eller det her

http://divfix.maxeline.com/divfix.html

der er nok af dem men et er hvad delover et andet er om de kan.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=divfix&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=

m.v.h
Avatar billede spsen Nybegynder
03. februar 2009 - 11:19 #2
Hvis alt fejler kan du også prøve VLC-Player, kan hentes på download.com, når du skal starte filmen op siger den nok at der fejl, og om den skal rette den...Så virker den nok igen bagefter.
Avatar billede tobiasS Nybegynder
03. februar 2009 - 16:50 #3
køb et nyt kamera (ej, spøg til side)
smid det ind i et video redigeringsprogram (eg. Sony Vegas Pro 8.0a) og så burde du kunne forkorte derfra, hvis du ved hvor lang tid du optog kan du bare beskære klippet.
+ så kan du lige streame det i 8HD kvalitet, så klippet bliver helt tip top.
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
04. februar 2009 - 09:13 #4
Nu har jeg fået filen åbnet med VLC, men den varer kun ca. 5 min :/.. De andre video-filer jeg har som er optaget med samme kamera fylder omkring det samme som denne fil, men varer mellem 10-15 min.. så det er somom at det ikke er det hele den kan "finde"?..

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe

mange tak