Avatar billede bez Nybegynder
01. februar 2009 - 19:16 Der er 1 kommentar

l a n g s o m opstart - som fejler

Problemet er som flg.:

Har lavet en clean install af XP Pro 2 gange

Har installeret XP, SP2 og SP3, drivere, AVG Internet Security Sims 2 og Rollercoaster Tycoon 3.

Efter at have installeret Logitec driver til et webcam + Windows Live - messenger, + writer, photo gallery mv. så kan pc'en dårligt boote. Den er så langsom, at man kan se den bar som normalt bevæger sig fra venstre mod højre den bygger sig langsom op en "brik" af gangen (Baren består af i alt 3-4 "brikker".

Jeg har prøvet at afinstallere både logitec driveren + WLM men det hjælper ikke. Jeg har også prøvet at lave flere systemgendannelser - men det hjælper heller ikke.

1. gang prøvede jeg at "opdatere" windows installationen ved at køre en installation fra XP cd'en - men resultatet blev ikke godt, så jeg formaterede og lave ny clean install..  og nu er jeg så der igen..

Jeg har også prøvet at downloade Zapmessenger, men den kan ikke køre i fejlsikret tilstand som er det eneste jeg kan komme tilbage til..

Pt. prøver jeg at lade den køre men hvis jeg husker rigtig fra 1. gang, så stopper den bare på et tidspunkt uden fejlmeddelse..

Er der nogen som kan hjælpe??
Avatar billede Jensen DK Novice
02. februar 2009 - 07:33 #1
Du kan lave en chkdsk, klik start, klik denne computer, højre klik på det drev du vil have undersøgt og vælg egenskaber, funktioner, så klikker du undersøg nu, der skal flueben i de to firkanter og klik start og ok du skal så genstarte komputeren og den undersøger så harddisken for fejl og retter dem måske, du skal lade den køre færdig.