Avatar billede webexp Nybegynder
01. februar 2009 - 01:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Compaq Presario 700 hardware problem

jeg sidder med en gammel Bærbar pc som batteri er død men kunne hvis jeg kunne få den til at virke bruge den i bilen eller eller min datter kunne spille lidt på den

problemet er at når jeg sætter strømforsyning til da batteriet er død så kommer er lys i en lampe der indikerer at den kører på strøm 230V så trykker jeg start så er det som om der er et drev der lige kører 1 sek og så sker der absolut intet andet der kommer ikke gang i skærm eller harddisken begynder heller ikke at kører er der en der lige har de vise sten på om det kan gang fikses
Avatar billede justrace Novice
01. februar 2009 - 11:39 #1
Sidder batteriet i eller ikke?
Avatar billede webexp Nybegynder
01. februar 2009 - 14:39 #2
ja og har også prøvet uden at batteriet sidder i
Avatar billede h-dj Nybegynder
01. februar 2009 - 23:17 #3
Hvis du er rigtig heldig så prøv at skifte det lille backup batteri..
Avatar billede justrace Novice
01. februar 2009 - 23:31 #4
Måske strømforsyningen. Har selv en IBM R50, og den er ikke ret glad for at starte uden batteri. Købte en større strømforsyning og problemet var løst.
Avatar billede webexp Nybegynder
03. februar 2009 - 17:36 #5
har prøvet en anden strømforsyning det løste ikke problemet og det lille backup batt skulle være nyt men man kan vel ikke være sikker kan jo prøve at skifte det
Avatar billede webexp Nybegynder
03. juni 2009 - 20:32 #6
lukker her og smider den maskine ud