Avatar billede omar_kais Nybegynder
29. januar 2009 - 02:49 Der er 2 kommentarer

Redde filer

min harddisk er delt i to dele. c og d driv. c driven fejler intet. men forleden dag stod der at jeg sku formaterer d driven, og at intet var på, selvom der nu var en genoprettelsessystem på og nogle filer. hvis jeg formarterer driven går det hele tabt, og det vil jeg ikke. da jeg vil gendanne min pc til fabriksindstillinger.??
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2009 - 07:09 #1
Du har mistet din filtabel http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede omar_kais Nybegynder
29. januar 2009 - 12:53 #2
Altså jeg kan godt se D driven. det ikk sådan at den er forsvundet, men indholdet er væk, og når jeg prøver at komme ind så kommer der noget op med at den skal formatereres.