Avatar billede noerager Nybegynder
27. januar 2009 - 20:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE melder udført, men med fejl på siden

Hej
Jeg har på min xp computer 2 brugere. De 2 brugere er faktisk ens lige bortset fra den ene kører med adm. rettigheder og det gør den anden ikke. Problemet er at fra den bruger der ikke er adm. kommer IE 7 med denne velkendte lille gule trekant i nederste venstre og ud for står: Udført, men med fejl på siden. Det er faktisk talt på alle sider dette sker. På den anden hvor der er adm rettigheder er der ingen problemer. Har I nogen forslag til hvad det kan være. ?
Avatar billede Jensen DK Novice
28. januar 2009 - 07:51 #1
Inde i IE går du i Funktioner, internetindstillinger, Avanceret, og klik på nulstil længere nede, og ok genstart IE.
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2009 - 10:01 #2
<ole>

- og det lyder, somom det den maskine, som kører uden Admin-rettigheder, der er forkert på den. Hvis der kommer fejl på den ene maskine, bør det også komme på den anden  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede noerager Nybegynder
28. januar 2009 - 11:50 #3
Det er på samme maskine men 2 forskellige brugere.
Avatar billede noerager Nybegynder
08. oktober 2009 - 21:21 #4
Vi lukker