Avatar billede samsung Nybegynder
27. januar 2009 - 08:36 Der er 7 kommentarer

Program der kan starter andre programmer og kører som en service

Jeg søger et program, der starter som en service, og starter andre programmer op, der ikke kan kører som en service,
Avatar billede ladyhawke Novice
27. januar 2009 - 09:03 #1
til hvilket formål? Skal du schedulere nogle faste opgaver eller hvordan?
Avatar billede samsung Nybegynder
27. januar 2009 - 09:21 #2
@ladyhawke, jeg har en applikation, jeg gerne vil have starter automatisk, efter genstart, uden at jeg skal logge på eller aktivt foretage noget.
Avatar billede ladyhawke Novice
27. januar 2009 - 09:44 #3
ok, men ehmmm hvilket operativsystem bruger du? det er altså vildt svært at besvare dit spørgsmål uden sådan en basal oplysning...
Avatar billede inglenook Praktikant
27. januar 2009 - 09:54 #4
kan du ikke bare laegge et shortcut til din app i startup folderen ?
Avatar billede ladyhawke Novice
27. januar 2009 - 09:58 #5
hvis det er windows han bruger, men er det linux, MAC OS, eller noget helt tredie, så ved jeg ikke...
Avatar billede samsung Nybegynder
27. januar 2009 - 10:08 #6
Tsk tsk.. Windows 2003 server.. Sorry... Og nej @inglenook, så jeg jo aktivt aktivere sessionen og det ønsker jeg ikke
Avatar billede ladyhawke Novice
27. januar 2009 - 13:00 #7