Avatar billede maxmull Nybegynder
26. januar 2009 - 00:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Site to Site + Software client VPN på samme box

Jeg har en PIX 501 som er sat op til at fungere som host for software VPN klienter. Men nu udvider firmaet med en ekstra lokation og derfro vil jeg gerne have en Site to Site VPN kørende mellem hoved lokationen og den nye lokation.

Kan jeg bruge min PIX 501 til dette samtidlig eller skal jeg have en anden PIX eller eks. en ASA 5505 før det kan lade sig gøre.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. januar 2009 - 06:17 #1
Du kan godt beholde din Pix 501. Køb så en ASA5505 til det nye sted (Pix'en er gået ud af produktion).

Sæt de 2 op med site 2 site vpn i mellem sig. Software klienterne kan så stadigt forbinde sig til pix 501'eren.

(Men udskift din pix 501 hvis i har mulighed for det, den er som sagt gået ud af produktion.).
Avatar billede maxmull Nybegynder
26. januar 2009 - 09:56 #2
Tak for info det er muligt at jeg kommer tilbage når jeg skal have det til at virke :-) Ha' en dog dag.