Avatar billede jornrudolph Nybegynder
25. januar 2009 - 10:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor så sløv reaktion, når en spørger stiller et spørgsmål ?

Hvorfor er der så sløv reaktion på spørgsmål her på Eksperten?

Har set at der er en lang række af ubesvarede grønne spørgsmål...

Havde også selv ét, som jeg da stadig gerne vil have svar på, selv om jeg bruget Wista Mail (kun fordi jeg IKKE kan få det til at fungere med Thunderbird)

http://www.eksperten.dk/spm/859302

Har det noget at gøre med, hvor mange poient man udlover?

Jeg ved ikke hvordan det foregår.
Om hvornår man får flere poient at give ud af.

Hvis det er dét, så spenderer jeg da gerne nogle flere.!!
Jeg har vel 300 endnu, når dette spørgsmål er afsendt.

Med Venlig Hilsen
Jørn Rudolph
Avatar billede Jensen DK Novice
25. januar 2009 - 10:24 #1
Jeg har været inde og se på dit spørgsmål, men forstår ikke hvad du mener, jeg vedhæfter altid word dokumentet som fil, jeg bruger Thunderbird.
Spørgsmål om eksperten er gratis, det har intet med point at gøre om man får et svar på sit spørgsmål.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. januar 2009 - 10:26 #2
Det er et helt frivilligt forum - man svarer hvis man vil, kan og har tid.

Jeg kan fx ikke svare på dit spørgsmål :(

Du er naturligvis velkommen til at svare på de spørgsmål, du kan svare på.
Avatar billede jokerper Nybegynder
25. januar 2009 - 10:27 #3
Hej jornrudolph

Jeg kan oplyse at jeg selv har været bruger på eksperten gennem længere og fået en masse spørgsmål besvaret (point uafhængigt).

Jeg mener ikke, der sammenhæng mellem point udlovning og den hjælp man får fx dette spm. http://www.eksperten.dk/spm/776813
bemærk lige hvormeget respons der er for 15 point.

Så det handler mere om hvad du spørger om og folk kender det dit problem og du har oprettet i den rigtige kategori.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2009 - 10:58 #4
jeg bruger aldrig thunderbird så jeg ville heller ikke kunne svare på det.

derfor kunne jeg godt HVIS lige det spørgsmål interesserede mig hæfte mig på med f.eks en komentar ------ med på en lytter.

nu er det også forskelligt hvem der er på og lige ser dit spørgsmål. nogle vælger i indstillinger under deres mappe at modtage fra forskellige hardware eller vista eller hvad ved jeg og modtager så spørgsmålet direkte i deres email.

derfor kommer der hurtigt svar hvis de ved det fra dem.
Avatar billede jornrudolph Nybegynder
25. januar 2009 - 11:10 #5
TAK !

Hej Sibidor. Spørgsmålet var om man ved at gå ind i Word 2002 og trykke på E-Mail knappen så kunne sende et Word Dokument med Thunderbird. Direkte. (Man kan sikkert sende det som fil eller som indsat/vedhæftet.

Når jeg trykker på denne E-Mail knap "forlanger" Word altid Windows Mail, som IKKE er sat som Standard Postprogram. Det er Thunderbird. Hvis jeg ændere det til Windows Mail, så sendes det uden "vrøvl".

Jeg ved ikke om jeg kan beskrive det mere udførligt?

Hej Erik Jakobsen
Ja, jeg ved godt det er frivilligt, og man kun svarer på spørgsmål, som man kender noget til.

Hej Jokerper.
Godt du har fået svar på mange spørgsmål her!
Ja, det var måske i underkanten med 15 point (og jeg vil gerne give flere!)

TAK til jer ALLE for et hurtigt svar.
NU KOM DER DA RESPONS ...!

(Jeg har før stillet et (måske svært spørgsmål?) under navnet Jørn (ikke Rudolph)
Det er så længe siden, at jeg fakrisk ikke husker hvad det var om ... Måske iMac ?

Da kom der heller ikke svar.

Og det er IKKE en kritik af Eksperten !
Kun et spørgsmål - Fordi jeg er Ny (bortset fra det "gamle" spørgsmål fra sidste år engang.

Hvordan opsamler man points?
Skal man købe dem?
Eller er det når man logger ind?
(Har ikke besøgt siden hver eneste dag. Indrømmet)

Med Venlig Hilsen
Og God Søndag
Fra Jørn Rudolph
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2009 - 11:30 #6
du kan også komme ud for det modsatte.

folk stiller et spørgsmål og det var så det du så til dem. det er lidt irreterende hvis svareren har brugt tid på det - det kan skabe lidt negativitet.

et eksempel

http://www.eksperten.dk/spm/856176

man kan ikke forlange at folk skal vende tilbage til det stillede spørgsmål men jeg må altså sige at det tror jeg de fleste forventer.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

man kan også komme ud for det samme med ekspertens administartor.

jeg har en fejl på min konto hvor en gammel slettet konto laver ravage i email

http://www.eksperten.dk/spm/860076

den er ikke blevet løst - det er måske fordi der ikke er en asministrator eller de ikke kender løsningen
Avatar billede Jensen DK Novice
25. januar 2009 - 11:31 #7
Spørgsmålet var om man ved at gå ind i Word 2002 og trykke på E-Mail knappen? hvor sidder den, jeg har ikke sådan en, men den er måske gemt.
Avatar billede jornrudolph Nybegynder
25. januar 2009 - 11:47 #8
Først til silbidor ...

Knappen sidder som nummer 4 (Standard) og hedder "Postmodtager" (Der er et lille brev)

:-) JR
Avatar billede jornrudolph Nybegynder
25. januar 2009 - 11:48 #9
Tak for link treatmenice ...
Jeg vil lige kigge mærmere på dem ...

:-) JR
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. januar 2009 - 12:09 #10
@treatmenice: Det vil måske være en fordel, hvis du lagde dit ? til admin i den korrekte kategori: Eksperten -> Fejl.

Du kan ikke forvente at snowball skal screene alle ? i alle kategorier :)
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2009 - 13:10 #11
"thesheriff ---en lille komentar opfat det som hygge"
nej det gør jeg heller ikke. han kan bare se sin email indbakke. der ligger spørgsmålet.

der har længe været en fejl på min konto og jeg gør bare opmærksom på at den er der endnu og når administratoren en dag har tid bliver den nok rettet.

større og værre er det som ikke.
Avatar billede jornrudolph Nybegynder
25. januar 2009 - 13:20 #12
snak med Admin - Jeg kan ikke hjælpe
;-)

Og fortæt eller bare ...
Avatar billede Jensen DK Novice
25. januar 2009 - 13:44 #13
Husk at når du vil lukke spørgsmålet her, så lægger du selv et svar, makere dit navn og klikker på accepter, spørgsmål til og om eksperten er gratis.
Avatar billede jornrudolph Nybegynder
26. januar 2009 - 21:21 #14
Tak for Debatten - Tak for Responsen !

Med Venlig Hilsen til ALLE fra Jørn Rudolph