Avatar billede tvh33 Nybegynder
22. januar 2009 - 10:43 Der er 1 kommentar

Hvordan fjerner man et JLabel?

Hej:)

Jeg har lavet et lille spil hvor man styrer en bold med pile piletasterne. Jeg vil dog gerne have at "bolden" skal være i stand til at "spise" mønter og andre ting, som jeg har lavet som JLabels.

Har bare et problem. Hvilken kommando skal jeg bruge til at fjerne et bestemt JLabel fra vinduet?

et andet eksempel kunne være at fjerne ostene i et pacman spil efterhånden som Pacman'en kører hen over dem.

Takker:)
Avatar billede _carsten Nybegynder
22. januar 2009 - 12:40 #1
1 af 2

remove(int index)
remove(Component comp)