Avatar billede bibigo Nybegynder
18. januar 2009 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Acer aspire 3100 hvor tastatur og mus ikke virker.

Hej eksperter.
Acer aspire 3100  Vista Home Basic.
Jeg instalerede ipod på den bærbare, men da jeg så skulle tage den fra, frøs Windows. Da jeg startede den op igen virkede tastatur & mus ikke. Jeg men har prøvet med extern tast og mus, men heller ikke her virker det, der kommer kun et enkelt blink i musen.Jeg har haft harddisk sat til anden computer, alle data ser ud til at være der.
Håber i kan hjælpe.

MVH Carsten
Avatar billede bibigo Nybegynder
14. februar 2009 - 12:17 #1
jeg lukker
Avatar billede clemmedk Praktikant
04. marts 2009 - 07:19 #2
i opstart tryk f8 og tag den sidste konfiguration der virkede og hvis det ikke virker er det en reinstalletion