Avatar billede nelly6602 Nybegynder
17. januar 2009 - 23:42 Der er 6 kommentarer

Fjerne windows 7 fra Vista

Har Vista, idag prøvede jeg windows 7 og kunne bestemt ik finde noget godt ved den, har drev C og F + drev D som er recovery. 7 blev installeret i F så var nød til at formatere hele drevet der, men nu når jeg starter PC bliver jeg stadig bedt om jeg vil køre 7 eller vista ? når jeg trykker på 7 siger den jeg skal install den igen ? Hvad skal jeg gøre så den starter som før, uden jeg skal vælge vista hver gang ? indtil videre har jeg kun fundet frem til jeg skal gendane pc til fabrikstilstand... >Det har jeg så ikke rigtig lyst til :(
Avatar billede Jensen DK Novice
18. januar 2009 - 07:25 #1
Du bliver nok nød til at installere windows 7 igen, og så afinstallere det rigtigt, der ligger sikkert filer andre steder som skal fjernes samtidig med W7.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. januar 2009 - 08:09 #2
Avatar billede sleeper Nybegynder
18. januar 2009 - 11:29 #4
Eller tjek denne

http://www.eksperten.dk/spm/860138

Så kan du fjerne at det spørger hvilke du vil starte
Avatar billede zabber Nybegynder
18. januar 2009 - 20:49 #5
HEJ
Er det bare problemet om du skal vælge om det er windows 7 eller vista der skal startes
kan du væle ved at højreklikke på denne computer i vista og vælg egenskaber der efter vælges avanceret system setting  og så er der en fane med advaced vælg indstillinger og så  startup og gendannelse der kan du vælge hvad der skal start op om der er vista eller windows 7 og hvor længe der skal gå inden den starter
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
22. januar 2009 - 01:54 #6
Zabber du har forklaret det godt og det hele, men der havde jeg allede startet det hele forfra igen... altså windows pre-install osv :(