Avatar billede arnely Novice
15. januar 2009 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Live View på PC, kan man det?

Jeg siidder her med mit kamera Sonny Alfa 350, med Live View.

Jeg havde håbet på at jeg kunne styre kamraet fra min PC, og se motivet på PCen inden jeg tog billedet. Det kan jeg bare ikke! - eller kan jeg?

Har ellers installeret medfølgende software til kameraet.

Findes der andet software som man kan downloade (freeware), eller købe som kan styre ens kamera.
Avatar billede computerlab Nybegynder
20. januar 2009 - 00:03 #1
Havde det været Nikon, skulle du have fat i Camera Control Pro 2, men jeg kender ikke denne Sonny...
Avatar billede arnely Novice
21. januar 2009 - 16:28 #2
Beklager jeg først svare dig nu, men man kan åbenbart ikke lide Mac brugere her på Eksperten. Har ikke kunne komme ind på Eksperten med min Mac.

Har fået svaret et andet sted. Min Sony model kan ikke denne funktion jeg efterlyser. Sony Alfa 700 har den funktion, men min har alså ikke :-(
Avatar billede arnely Novice
21. januar 2009 - 16:29 #3
Lukket
Avatar billede computerlab Nybegynder
21. januar 2009 - 16:38 #4
Nej, der er ikke noget problem med Mac og Eksperten.dk - ingen af mine maskiner har problemer, så det må være en lokal fejl hos dig.
Prøv at tømme cachen og cookies.