Avatar billede froej Nybegynder
15. januar 2009 - 19:15 Der er 1 løsning

Netscreen Port Forward

Efter at befundet mig godt med en overskuelig Linksys WRT54G router har jeg nu fået mig en Netscreen NS5XT Firewall.

Hvordan pokker får man en portforward til at virke på sådan en karl.

1. Har oprettet min PC (fast ip)i adresselisten under Trust
2. Har oprettet min applikation (Port 64123 - Bittorrent))i Custom Services således:
  Name      : Bittorrent
  Transport : tcp
  Src Port  : 0-65535
  Dst Port  : 64123-64123
3. Har lavet en policy der åbner for any til min PC på service Bittorrent

Virker ikke, så hvad gør jeg forkert
Avatar billede froej Nybegynder
25. juli 2009 - 14:16 #1
Lukker