Avatar billede madsovich Nybegynder
14. januar 2009 - 21:02 Der er 5 kommentarer

Rettelser i design + opsætning

Hejsa!
Jeg har et design, jeg godt kunne tænke mig at få gjort noget ved. Primært rettelser i banner og farver. Og så kunne jeg også godt tænke mig at få sat det op i CSS og HTML, helst divs.

Skriv hvis du er interesseret.
Avatar billede squazz Novice
14. januar 2009 - 21:08 #1
Jeg kunne godt være interesseret, jeg er selv i lidt udvikling hvad programmering angår, men har da lavet lidt... Check evt. www.Squazz.dk :)
Men hvad drejer det sig om? Noget professionelt?
Avatar billede madsovich Nybegynder
14. januar 2009 - 21:11 #2
Har du msn? Så hit med den, så kan jeg lige sende design osv. :)
Avatar billede squazz Novice
14. januar 2009 - 21:12 #3
Kan du ikke sende mig en mail på kasper@XXXXXX.dk? Jeg er ikke så glad for at lægge min MSN ud her, det kan i visse tilfælde give en DEL ansøginger :P
Avatar billede squazz Novice
27. januar 2009 - 22:54 #4
det virker ikke til at vi kom videre med den hjemmeside.. tag du heller point selv :P
Avatar billede computerlab Nybegynder
27. februar 2009 - 00:19 #5
Du skal være vilkommen at sende mig noget info, hvis du ønsker opgaven løst.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk