Avatar billede cryza Nybegynder
14. januar 2009 - 20:24 Der er 2 kommentarer

Grafikkort driver

Hej eksperter.

Jeg har lige et lille spørgsmål til jer. - Jeg har en stationær PC, som kører Windows Vista Business x64. I maskinen har jeg et BFG 8800 GTS 640 MB.
Lige pt. kører jeg med driveren 163.75 - Hvilket kører fint nok, men når jeg spiller GTA IV, kan den godt drille.
Men mit spørgsmål går ud på, hvis jeg opdatere driveren til en nyere, uanset hvilket nummer, så går skærmen i sort, så snart driveren eksekveres i Vista. Hvad kan det være? - Og er det noget som eventuelt skal sendes tilbage til firmaet jeg købte det ved?
Avatar billede cryza Nybegynder
14. januar 2009 - 20:29 #1
Det skal lige videre siges, at jeg engang imellem får vist en gul trekant med et udråbstegn nede i meddelelsesområdet.. - Ved ikke om det har nogen betydning :)
Avatar billede sr23 Nybegynder
16. januar 2009 - 16:57 #2
Prøv at højreklikke på den gul trekant, så skulle der gerne komme en dialogboks op der fortæller hvad der er galt - noget er når dette sker!