Avatar billede apex Nybegynder
13. januar 2009 - 18:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash avis - tilbud.

Hej,

Da jeg arbejder på et projekt, hvor jeg finder det optimalt at have kataloger med flash visning, hvis jeg gerne høre om nogen vil give en pris på et produkt det visuelt (brugeroplevelsen) minder om Zmag.dk. Det hvor man kan "spare" på projektet, er nok må selve administrationsdelen.

Løsning:
http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1357#/page4/
Avatar billede panzer Nybegynder
13. januar 2009 - 22:15 #1
Avatar billede apex Nybegynder
14. januar 2009 - 21:23 #2
Tak, men skal bruge mit eget produkt, da det skal anvendes til mange kataloger, og ikke bare et enkelt.
Avatar billede 4zaken Novice
15. januar 2009 - 01:13 #3
ikke muligt at købe et script og så bruge det alle de gange du vil?
Tror det er noget af en kodningopgave
Avatar billede apex Nybegynder
28. januar 2009 - 19:18 #4
Jeg lukker så...