Avatar billede moenbo Nybegynder
11. januar 2009 - 07:29 Der er 2 kommentarer

slimtype dvdrw sosw-8335

Gid der var en der kunne hjælpe? min datter har en "Acer aspire 3503wlmi"laptop  Den kan ikke afspille Skiver i drevet, i enhedshåndtering DVDdrev er der et gult advarsel med "!" i jeg vil mene den skal bruge en driver "slimtype dvdrw sosw-8335" kan een sige mig hvor jeg kan hente den, eller er der andet der kan være galt?
mvh moenbo
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2009 - 10:23 #1
Prøv at slette drevet i enhedshåndtering, og genstart, så bliver det installeret igen, det behøver ingen driver.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2009 - 09:46 #2
Fandt du en løsning, ellers luk spørgsmålet...!