Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
10. januar 2009 - 01:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af fladskærm?

Jeg er ryger og har et fladskærms-tv.
Hvad skal jeg bruge til at rengøre skærmen?
Det skal selvfølgelig virke, men helst ikke koste en formue.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2009 - 09:09 #1
screen cleaning kan du bruge.
købes i fona - elgiganten og så videre.

eller sådan her.

http://www.wikihow.com/Clean-a-Laptop-Screen-with-Household-Products
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2009 - 14:16 #2
En hårdt opvredet blød klud med vand er nok.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
10. januar 2009 - 16:55 #3
Hårdt opvredet klud? Lyder som en masse knofedt. Har skærmen godt af det? Ved jo, fra når den gamle skærm skulle rengøres, at det var vanskeligt at få al "røgen" fjernet, selv med div. rengøringsmidler.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
10. januar 2009 - 17:14 #4
Pyt ... vil gå i forskellige butikker mandag og forhøre mig lidt.

Måske screen cleaning er løsningen?

Smid bare et svar begge 2.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2009 - 19:16 #5
du behøver ikke købe det dyreste-det er lidt ligesom at lave icecleaner selv til sin bil.

problemet med brug af vand er at der dannes kalk og på et eller andet tidspunkt skal man bruge et anden måde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2009 - 20:14 #6
Brillerens er også godt da dette ikke indeholder ammoniak eller alkoholbaserede vædsker - netop for ikke at beskadige avt. antirefleks.
HVIS du SKAL have noget andet end vand - destilleret vand selvfølgelig.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
19. januar 2009 - 03:29 #7
Tak for hjælpen