Avatar billede esseman Nybegynder
09. januar 2009 - 23:01 Der er 1 kommentar

Nyt bundkort

Hej Jeg har en Medion 8800 med et bundkort der hedder MS-7204 sikkert fra MSI men er ikke sikker, efter udskiftning af batteri på bundkortet kan den ikke mere starte op, det vil sige den kører noget der ligner 2 sec. og slukker da ned igen, tror personligt selv at bundkortet er stået af, så jeg vil egentlig prøve at købe nyt. Her kunne jeg så godt bruge et godt råd,, hvad skal man købe der kan håndtere alle de sjove ting denne pc er udstyret med, da jeg ikke helt kan finde det samme bundkort igen ?
tv kort, Pentium 4 3,0 SATA2, kortlæsere, osv. osv
Er der nogen der har et bud,, det er ikke til spil, blot almindelig kontor og billed behandling, samt div.
Avatar billede sr23 Nybegynder
16. januar 2009 - 12:46 #1
Du kan finde oplysninger om dit motherboard på dette forum: http://downloads.medionsupport.com/files.php?cat=10 (det er et MSI board)

Når du har styr på hvad du har behov for så lav en søgning på edbpriser.dk eller pricerunner.dk eller gate2prices.dk efter et tilsvarende board. Du kan vælge til og fra for at komme så tæt på det du har behov for.