Avatar billede lanthernen Nybegynder
07. januar 2009 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASUS bærbar og trådløs netkort der driller?

Hejsa

Jeg har en ASUS F3SC bærbar som er ca. 1 år gammel.

Der er selvfølgelig indbygget netkort og min pc har altid været hurtig til at logge på det trådløse netværk ved opstart af pc'en.

Men pludselig fra den ene dag til den anden tager det pludselig op til 5 min før jeg er logget på det trådløse netværk og jeg kan i bund og grund ikke bruge pc'en før den er logget på.

En anden sjov ting er at hvis jeg deaktiverer mit trådløse netkort og genstarter, så tager det også op til 5 min før pc'en er klar til brug. Jeg kommer hurtigt til logon boksen så det er efter jeg har indtastet password og mit skrivebord er kommet frem det tager tid... Så det er nok ikke mit trådløse netkort der er problemet?

Hvad kan det være der får min pc til at "hænge ved opstart"? Er der nogle programmer der kan køres som en test af systemet?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2009 - 16:01 #1
er det denne her

http://www.asus.com/products.aspx?l1=5&l2=26&l3=316&l4=0&model=1660&modelmenu=1

direkte link til driver hvor du vælger win xp på skærm

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=F3Sc

du kunne til en start prøve om der findes en nyere driver til netkortet.

m.v.h
Avatar billede lanthernen Nybegynder
07. januar 2009 - 18:52 #2
ja det er den.

Det har jeg allerede gjort - har nyeste driver.

Har også defragmenteret...
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2009 - 19:34 #3
det kunne så godt vøre noget snavs på maskinen.

det her program renser utrolig godt ud i din maskine og så er det på dansk hvis du vælger det til slut under install.

adwanced systemcare free 3.11

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

prøv det her programn til at fjerne spyware relaterede ting fra din pc - husk du skal selv opdatere begge programmer inden brug

http://www.malwarebytes.org/

de er begge 2 gratis og bragende gode til hver deres ting

m.v.h
Avatar billede lanthernen Nybegynder
20. marts 2011 - 19:39 #4
treadmenice smid svar
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2011 - 07:18 #5
ok