Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
07. januar 2009 - 11:42 Der er 1 løsning

Billedegalleri for Joomla

Hej Alle,

Jeg søger en online fotoløsning der tillader mig at vise 5 fotos, hvor det første er stort (fx 200px bredt) og de andre 4 er samlet under. Når man klikker på disse billeder ændrer det store billede sig. Desuden ville det være ren luksus hvis man kunne klikke på det store og så åbner det i en lightbox hvor man så kan se alle billederne (også gerne hvis der er flere end 5 billeder i den tilhørende fotomappe på serveren.

Er der nogen der har en god ide til dette? Mit website kører Joomla og jeg har forsket lidt i Simple Image Gallery men får for store marginer omkring billederne.

Håber der er nogen derude der enten er eksperter i Simple Image Gallery eller har LØSNINGEN!

jakslev
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
07. januar 2009 - 15:56 #1
Flytter dette spørgsmål..