Avatar billede preben26 Nybegynder
06. januar 2009 - 21:09 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Har problemer med digital camera?

Hej.
Jeg har et digital camera, hvor cdromen er blevet væk med driver.
Jeg har søgt på nettet efter og brugt mange timer på den, jeg havde entligt fundet den, men kan ikke downloade den.
Den hedder stmp3500 den driver jeg søger.
når jeg til slutter mit camera siger den: digital still camera og enten spørger den efter den driver
eller siger den usb device. jeg har prøvet alt, men desværre ikke noget der har hjulpet.
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2009 - 23:15 #1
Hvad vil du gøre, når du slutter dit kamera til computeren? Hvad er dit problem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. januar 2009 - 23:25 #2
milter - det har han skrevet...

Kameraet bliver fundet, men han mangler en driver før det virker.

Hvilket kamera er der tale om?
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2009 - 23:44 #3
john - jeg skulle vist have læst spørgsmålet lidt grundigere ;-)

Er det et webcam?
Avatar billede preben26 Nybegynder
07. januar 2009 - 09:55 #4
dd

ddfdfdddddUps glemte at skrive navnet på camera
Avatar billede preben26 Nybegynder
07. januar 2009 - 09:57 #5
Ups glemte selvfølgelig at skrive navnet, det er sharpixels sh-1260...(
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2009 - 12:00 #6
Jeg kan ikke finde noget om et Sharpixels SH-1260 overhovedet på Sharps sider. Er det et almindeligt kamera til billeder?

En anden ting er, at hvis kamera, hukommelseskort og kabel er OK, så er en driver fra Sharp slet ikke nødvendig for at overføre billeder, hvis du bruger XP eller Vista.
Avatar billede preben26 Nybegynder
07. januar 2009 - 16:58 #7
det er et digital, og jeg kører windows xp, den vil bare ikke finde driver til det. on
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 17:02 #8
preben26 >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point for hjælpen.  :-)
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2009 - 17:12 #9
Har du prøvet med et andet hukommelseskort?

Hvad sker der, hvis du starter din computer > Tilslutter kameraet med USB-kabel, kameraet skal være slukket > Tænd kameraet.

Hvis ikke der sker noget, så prøv at dobbeltklikke "Denne computer" på skrivebordet > Her dukker nogle ikoner op, bl.a. ikoner for dine drev. Hvad ser du her?
Avatar billede preben26 Nybegynder
07. januar 2009 - 20:02 #10
vejmand>>ups der sjov jeg i timen. Milter>> Det har jeg også prøvet ind da og til flere gange men ingen ting. jeg har to usb stik som er ens og bruger den samme driver, men der så sket det med den ene at den spørger efter stmp3500 på både min og min husturs computer. ja det lyder mærklig. jeg fandt driveren inde på en hjemmeside, men jeg tror ikke deres side virker rigtig, for jeg har både oprettet mig som bruger og prøvet at få den mailet som de foreslår, men kan bare ikke download den desværre. Siden hed:http://www.bioticaindia.com/stmp3500.html
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2009 - 21:12 #11
Der kan læses om det her, jeg ved ikke om metoden nederst på siden kan bruges.
http://localize-it.narod.ru/stmp3500.htm
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2009 - 21:19 #12
Hvad sker der, når du gør, som jeg har foreslået i 07/01-2009 17:12:44?
Avatar billede preben26 Nybegynder
07. januar 2009 - 21:29 #13
milter der sker ikke noget, der er kun mit c, d og mine to cd-dvd drev.
Kimz>> tak, men desværre virker den ikke.
Avatar billede preben26 Nybegynder
07. januar 2009 - 21:30 #14
forresten har jeg fundet ud af at mit camera er lavet i kina
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2009 - 21:45 #15
Har du prøvet med et andet hukommelseskort i kameraet?
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2009 - 22:44 #16
Jeg mener stadig, at hvis dit kamera, kabel og hukommelseskort er i orden, kan du finde dine billeder med XP uden driver, hvis XP også virker korrekt.
Avatar billede preben26 Nybegynder
08. januar 2009 - 16:07 #17
milter, tak for rådne, jeg har købt en kortlæsser, som virker, har brugt for meget tid på andet lort.. ved ikke hvad der er  var galt med og har opgivet det.
Avatar billede milter Ekspert
11. januar 2009 - 23:05 #18
Velbekom :-)