Avatar billede gicls Nybegynder
06. januar 2009 - 13:53 Der er 7 kommentarer

Hvorfor kan han ikke komme på en bestemt hjemmeside?

En der kan hjælpe mig med dette spørgsmål?

En person kan ikke komme på en bestemt hjemmeside (dr.dk)
Når han pinger siden for han IP: 212.64.62.250 og når jeg pinger den får jeg en anden ip adresse og jeg kan godt komme på siden.
Hvad kan det være der gør at han får en anden ip når han pinger og ikke kan komme på siden?
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. januar 2009 - 13:59 #1
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=gicls&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

De er ikke meget for at følge op på dine spørgsmål, så jeg tvivler stærkt på, at der er nogen der orker at hjælpe dig.
Avatar billede gicls Nybegynder
06. januar 2009 - 14:11 #2
Hvad mener du med at følge op?
06. januar 2009 - 14:44 #3
Han mener at du nu har oprettet 7 spørgsmål, og ikke et eneste af dem er afsluttet med uddeling af points.

Læs evt. her hvordan du gør:
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
07. januar 2009 - 07:24 #4
Jeg syntes ikke at der er noget at komme efter, dragonknight, der er en som har lagt et svar og det er afsluttet med uddeling af point, de andre har ingen lagt et svar, så det er svært at give point, om så gicls skulle have bedt nogen om at smide et svar ved kun ham selv.
Nu kunne det være rart at vide om det er XP eller Vista om det er ie 6 eller 7 men her er en mulighed. http://www.audi.dk/data/bho/instructions/QuickFindBHO.asp
Avatar billede Jensen DK Novice
07. januar 2009 - 07:25 #5
sorry siden virker ikke mere.
23. januar 2009 - 11:34 #6
Jeg tror det er hans DNS der står til en forkert eller måske gammel server.
Prøv at se om I har den samme dns server.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. februar 2009 - 14:14 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar