Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
05. januar 2009 - 18:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV tuner kort VideoMate E700

Jeg har lige købt et VideoMate 700 kort og skal have det installeret. Ifølge brugsanvisningen er det muligt med strøm til kortet hvis der skal bruges Scheduling. Det kan jeg slet ikke finde ud af. Men så står der også at kortet selvfølgelig kan bruges uden disse strømtilslutninger altså bare sæt kortet i en åben PCI-E slot. Det kan jeg bare ikke, det kan ikke være der. Jeg har sat mange kort i et sådant slot, men aldrig et med sådan et udseende. Der er to små tilslutninger med 10 og 6 kontaktpunkter og så et lille plasticben. Det passer ikke i slottet. Jeg føler mig fuldstændig tåbelig, men jeg har altså store problemer.
Venligst hjælp, kortet var ikke helt billigt og er købt på nettet.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
05. januar 2009 - 19:19 #1
Har nok fundet ud af, at jeg slet ikke har et sådant slot på mit bundkort.
Computeren HP er ellers helt ny så jeg troede faktisk det var en up to date maskine.
Skulle åbenbart have tænkt mig bedre om. :-(
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
06. januar 2009 - 13:35 #2
Jeg lukker spørgsmålet, undskyld.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 11:20 #3
Lukkes fejl
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 11:21 #4
lukkes
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 11:22 #5
fejl