Avatar billede dark-angel Nybegynder
04. januar 2009 - 21:33 Der er 8 kommentarer

import af data fra formel til MySQL database

Hej,
Jeg står og mangler et script som indsætter noget data som brugerne udfylder i en formel, alt dataen skal sendes til 2 email adresser og så skal det lægges ind i en mysql db.
Jeg skal så også bruge et php script som kan udskrive det der står i mysql db'en i liste form.

er der nogle der kan hjælpe med at lave dette, da jeg ikke selv er inde i php/mysql ??? ville være enormt fedt.. :)

/Morten
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. januar 2009 - 10:31 #1
Hjælpe som i: Hjælpe dig til at kode det ?
Eller i som: Lave en færdig kode som du så bare kan få ?
Avatar billede majbom Novice
05. januar 2009 - 13:45 #2
du kunne starte på www.phpartikler.dk - så lærer du at indsætte i db og hive det ud igen...
Avatar billede dark-angel Nybegynder
05. januar 2009 - 16:18 #3
jakobdo - enten eller.. ;) hvis der var en der havde et script liggende som er rimelig nem at redigere i, så ville det da være nummer et, men ellers hjælp til at kode det.

splazz - tak.. :)
Avatar billede majbom Novice
05. januar 2009 - 19:51 #4
du lærer jo mest ved at starte på at lære det selv og når du når til et punkt hvor du ikke kan komme længere kan du jo oprette et spørgsmål.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. januar 2009 - 20:34 #5
Det du vil have er så basic og nemt (når man kan det), så jeg vil anbefale dig at lave det fra starten, hvis altså du har lyst til at lære PHP.
Avatar billede dark-angel Nybegynder
06. januar 2009 - 19:38 #6
okay, jammen det vil jeg rigtig gerne, troede bare at det var mere for øvede... ;)

Tænkte på at lave et admin modul til også så jeg kan slette de ting der ligger i databasen.. ;) er det svært eller er det stadig basic ting ??

kan du evt komme med flere gode links hvor jeg nemt kan lærer det ? end lige phpartikler.dk ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. januar 2009 - 20:22 #7
Du kan også "nemt" lave et admin modul.
Men når man snakker admin modul, så bør der jo også være noget sikkerhed, så ikke alle kan få adgang til siden, og så kommer der hurtigt flere elementer på din "simple" kode.
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 10:57 #8
kan vi lukke hér?