Avatar billede ingolf Nybegynder
04. januar 2009 - 01:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bedste program til søgning efter dobbelte billeder

Jeg må konstatere, at jeg har en del billeder liggende dobbelt på mit drev.
Jeg har hørt, at der findes programmer, der kan finde dobbelte billeder, så man kan frigøre noget plads.
Er der nogen der har forslag til, hvor man kan finde sådan et program på nettet?
Avatar billede djonez Nybegynder
04. januar 2009 - 02:13 #1
Jeg har søgt på Google med disse 2 sætninger og fik rimelig mange forslag.

"find similar files" og "find duplicate file" - mon ikke en af free/shareware/trial udgaver kan bruges
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2009 - 16:16 #2
VisiPics http://www.visipics.info/index.php?title=Download
Programmet finder ens billeder, selvom de er gemt i forskellige formater, forskellig opløsning eller er ændret en lille smule.
Avatar billede ingolf Nybegynder
04. januar 2009 - 16:57 #3
Jeg har brug for et program der både kan vise adressen til billedet, men også selve billedet i stor størrelse
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2009 - 17:21 #4
http://www.visipics.info/index.php?title=Main_Page
I venstre side vises alle dubletter som 'thumbnails', og klikker du på et af dem, vises det i stor størrelse, med adressen lige under billedet....
Avatar billede falster Ekspert
04. januar 2009 - 23:02 #5
Avatar billede ingolf Nybegynder
06. januar 2009 - 17:02 #6
djonez
du får de 200 hvis du opretter et svar.
Avatar billede justrace Novice
11. januar 2009 - 13:07 #7
Må vi andre ikke få at vide hvad du fandt ud af?

Det er sådan god tone herinde på experten.dk at man fortæller hvad resultatet blev.
Avatar billede justrace Novice
11. januar 2009 - 13:14 #8
... evt. også kigge uafklarede spm. tilbage til '99.
Avatar billede djonez Nybegynder
11. januar 2009 - 20:56 #9
Jamen tak
Avatar billede djonez Nybegynder
11. januar 2009 - 20:57 #10
Sådan (0;
Avatar billede ingolf Nybegynder
06. april 2009 - 23:57 #11
djonez
Undskyld den sene pointgivning.
Avatar billede justrace Novice
07. april 2009 - 00:03 #12
... og vi må stadig ikke få noget at vide?