Avatar billede noex Nybegynder
03. januar 2009 - 18:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken digitale fotoramme er bedst?

Jeg skal have en digital fotoramme, men farer vildt i de mange produkter, som man kan vælge. Er der nogen, som kan anbefale en bestemt model? pft.
Avatar billede justrace Novice
03. januar 2009 - 22:52 #1
Sony laver nogle ret gode rammer. Så er det op til dig hvilken størrelse du vil have. Det eneste minus til sony er at de ikke laver et beslag så man kan hænge den op på væggen. Der er godt nok 4 små huller bag på, så med lidt snilde kan man sagtens selv lave et.
Avatar billede falster Ekspert
03. januar 2009 - 23:50 #2
Avatar billede jbi Nybegynder
04. januar 2009 - 11:04 #3
Der er også en udmærket test i JyllandsPostern 31/12: http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article1556539.ece
Avatar billede justrace Novice
11. januar 2009 - 13:15 #4
???
Avatar billede noex Nybegynder
11. januar 2009 - 15:41 #5
Tak for svarene
Avatar billede noex Nybegynder
11. januar 2009 - 15:42 #6
I har "kun" kommenteret, så jeg kan ikke give jer point... korrekt!? I øvrigt vil jeg købe rammen fra NextBase - den som er trådløst på Internet. Det lader til at være best buy for mig :-)
Avatar billede justrace Novice
11. januar 2009 - 18:16 #7
Selv tak. Jeg melder fra til point.
Avatar billede falster Ekspert
12. januar 2009 - 14:51 #8
Ditto her (som justrace).
Avatar billede jbi Nybegynder
22. marts 2009 - 11:14 #9
ER glad for at du kunne bruge informationerne i linket jeg henviste til!!!
Avatar billede belsen Nybegynder
05. oktober 2009 - 13:21 #10
Hej

Jeg har med stor interesse læste disse indlæg. Da indlægget blev oprettet i januar dette år er der sikkert sket meget på området...). Jeg tillader mig derfor at spørge:

Er der nogen digitale billedrammer, I kan anbefale? Jeg går meget op i, at skærmen er lidt større end de "normale" 8 tommer. Jeg leder en skærm på fx 15 tommer. Og den skal være nem at lægge nye billeder på: Skal bruges som reklamesøjle i et firma (billedrammen vil være placeret i gadeniveau og jeg sidder på 2. sal). Jeg har set, at nogle kan få nye billeder via RSS og mail, men tror måske, at det kan indebære et it-sikkerhedsproblem...

Håber, nogen vil hjælpe.