Avatar billede photop Nybegynder
02. januar 2009 - 19:23 Der er 1 løsning

Zepto bærbar uden trådløs dækning

Jeg har netop købt en Zepto Titan B15 med det såkaldte Zepto Zpro2 trådløse netkort. Netkortet fungerer, men kun indenfor ca. 1-2 meter af den trådløse router / access point.
Andre bærbare samt min Wii har intet problem med at koble på fra andre rum i huset (10-20 meter gennem flere vægge), så det er ikke min router der er problemet.
Desuden har jeg afprøvet den 3 forskellige steder, og her er situationen nøjagtig den samme. Velfungerende trådløse netværk kan ikke fanges af min Zepto.

Kan det være nogle indstillinger, eller er det som jeg tror en fejl ved noget antenne-halløj ved mit netkort?
Avatar billede photop Nybegynder
02. januar 2009 - 20:38 #1
Det lykkedes at løse problemet ved at flytte en antenneledningen til det andet stik der var på kortet.