Avatar billede alfredo Nybegynder
02. januar 2009 - 11:18 Der er 8 kommentarer

Hvad mener I om HP bærbare

Hej
Jeg har lige fået at vide at HP Notebooks har 2 hos HP kendte fejl. 1. fejl at netkortet forsvinder, 2. fejl at den bare ikke vil starte op. Derfor har man udvidet garantien til 2år, så kunden har mulighed for at sende sin maskine flere gange til reperation. Vores maskine har nu været afsted 2 gange med manglende netkort. 3mdr mere og vi står med regningen selv, fordi at de angiveligt ikke kan lave det. Som HP support udtaler så henholder de sig bare til købeloven efter 2 år. Så kan man selv betale for deres maskiner er noget skidt, jeg er da rystet over at de kan komme med sådan en udmelding. Så er der andre der sender deres bærbare til rep. hos HP så skal de vide at de godt kender fejlen, selv om ikke alle siger det.
Avatar billede peet-49 Novice
02. januar 2009 - 11:21 #1
HP`s service er ikke, hvad den har været - desværre.
Avatar billede computerlab Nybegynder
02. januar 2009 - 13:41 #2
Jeg har købt 20 - 30 laptops fra HP om året de sidste 5 år. Og jeg har aldig hørt om at netkortet forsvinder.
Ja, porten kan knække af hvis man volder den, eller kortet kan være deaktiveret, men det kan en opdatering klare.

Ingen klager til HP herfra.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
02. januar 2009 - 19:39 #3
Hvad er det for en model, eller er det generelt?

Lakridserne
webmaster på http://boganmelderen.890m.com
Avatar billede alfredo Nybegynder
03. januar 2009 - 09:53 #4
Tja om det er generelt, tør jeg da ikke sige. Men vores 2 bærbare har begge været til rep. inden for garantiperioden. Den ene har så været afsted 2 gange hvor vi fik at vide at det var en af de modeller der var 2år garanti på. Så blev strømforsyningen defekt nu her og jeg henvendte mig hos HP, hvor jeg så fik at vide at der kun var 1 år garanti, men når det for dem var kendte fejl så gav de 2år garanti. Så må man selv tjekke hvilke modeller HP giver 2år garanti på, er der det kan man regne med at der er kendte fejl ved dem. Vores er i dv6000 ( dv6359eu) serien og dv9000 serien (dv9311eu).
Avatar billede computerlab Nybegynder
03. januar 2009 - 10:39 #5
Du kan selv vælge hvor meget garanti du vil have. Jeg køber dem med 3 års garanti, sker der noget, kommer der en tekniker dagen efter. Det er også med "hændeligt uheld", så tab eller "kaffe i tastaturet" er også dækket.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
03. januar 2009 - 17:20 #6
computerlab >> Det skal du jo betale ekstra for.
alfredo >> tak
Avatar billede alfredo Nybegynder
03. januar 2009 - 19:30 #7
Jeg snakker som alm. forbruger du nyder sikker nogle goder som andre ikke gør. Sender jeg en email til HP ang. support kan der gå med 7 - 14 dage inden jeg hører fra dem.
Ringer jeg kan jeg få tilsendt et fragtbrev hvor jeg selv går på posthuset og sender den til rep. hvorefter jer har min pc. tilbage efter 2 - 3 uger.
Så lidt anderledes kan man vel godt se på at de indrømmer at de ved at der er fejl på flere maskiner og at de kan komme igen og igen. Men dejligt at HP da kan ydes service et sted bare man køber og betaler nok.
Avatar billede computerlab Nybegynder
03. januar 2009 - 23:53 #8
Det spørgsmålet gik på, var hvad man havde af erfaring med HP computere. Der fremgår ikke noget om prislejet i dit spørgsmål.