Avatar billede m1270 Nybegynder
30. december 2008 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BSOD kommer når jeg kører et spil

Hej, jeg har lige købt Kane and Lynch og når jeg har begyndt spillet går der måske 5-10 min. så går spillet istå og ca. 1 sek. efter kommer BSOD med nv4_disp.dll som fejl.
Nogen der har en ide om hvad der er galt og hvad jeg kan gøre?

Mit grafikkort er et Nvidia Geforce 7300 LE

På forhånd tak :)
Avatar billede welcor Nybegynder
30. december 2008 - 20:22 #1
Typisk opstår dette pga. overophedning (skru ned for detaljerne) eller en for gammel driver (opdater fra nvidia.com)
Avatar billede m1270 Nybegynder
30. december 2008 - 22:50 #2
Tusind tak :) Ser ud til at virke nu, smid et svar så du kan få dine points.

Men hvis du gider må du også gerne svare på et andet lille spørgsmål, der står at spillet minimum skal have Intel Pentium 4 2GHz, jeg har Intel Pentium D 940 3.2GHz er det bedre? For jeg er ikke helt med på processoren.. Behøver jeg kun kigge på GHz?
Avatar billede warg Nybegynder
30. december 2008 - 23:53 #3
Jeg skulle mene at din processor er bedre end det der står men altså hvis spillet kører tilfredstillende, så kan du jo være ligeglad. Godt nytår.
Avatar billede m1270 Nybegynder
31. december 2008 - 10:13 #4
Okay :) men det var fordi at det nemlig ikke kørte helt fint, men tror at det så var på grund af grafikkortet, men har tænkt mig at købe et nyt for grafikken jeg får med mit nuværende grafikkort er dårligere end dårligt..
Avatar billede welcor Nybegynder
31. december 2008 - 12:42 #5
Godt nytår :)