Avatar billede net-meister Nybegynder
30. december 2008 - 10:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mail Hotel, hvilke udbydere er noget værd?

Jeg skal bruge et 'mail hotel' til et par domæner.

Minimum 100 konti, helst ingen begrænsning.
Der skal være være en øvre storage grænse for alle konti samlet, og ikke en grænse pr. konti.

Jeg leder efter noget uden videre meget plads, 500mb-1gb i alt er rigeligt.

Nu ved jeg ikke om jeg spørger efter månen her, men en klar fordel er hvis jeg kan bruge flere domæner på samme 'mail hotel'

Hvad er godt til en billig penge? Er starthotel.dk noget værd?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. december 2008 - 10:40 #1
Ved ikke om starthotel er ejet af web10 som tidligere, men web10 har jeg ikke de bedste erfaringer med.

Jeg bruger selv startlogic.com til vores mail og det fungere godt og uden grænse.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
30. december 2008 - 10:50 #2
Prøv wendt-net.dk
Dem bruger selv
Eller VK Data - vkdata.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. december 2008 - 13:08 #3
Bruger surftown, det virker bare altid. Tror ikke jeg har haft nedetid på mailen endnu. 20 GB og 10 domæner på deres advanced webhotel må være nok for de fleste og så kan du både få POP3/IMAP (modtage mail) og SMTP (sende mail). Det er ikke alle der tilbyder SMTP.
Avatar billede htx98i17 Professor
30. december 2008 - 13:08 #4
servage.dk
Avatar billede net-meister Nybegynder
02. januar 2009 - 23:55 #5
htx98i17 har du nogen erfaringer med servage? Eller kender ordentligt til dem ihvertfald? Er de pålidelige?
Avatar billede htx98i17 Professor
03. januar 2009 - 09:04 #6
Jeg kender ikke ordenligt til dem. Jeg kender blot nogen som bruger dem og de er godt tilfredse.
Man kan sige, at man får fuld kontrol over alle sine domæner og der er næsten ingen grænse for hvad man kan i deres kontrolpanel. Og så er der jo ubegrænset af alt.

Hvem er pålidelig idag? :))
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2009 - 10:13 #7
Jeg har ikke selv erfaringer med dem, men servage er en af dem der hver uge høster utilfredse brugere på div. fora, news grupper.

nogle brugere har vist tidligere mistet data, hastighed m.v. har ikke været super. http://www.trustpilot.dk/review/www.servage.net
Avatar billede htx98i17 Professor
09. marts 2009 - 16:29 #8
jo flere kunder, jo flere klager
Avatar billede folmani Nybegynder
12. marts 2009 - 16:23 #9