Avatar billede madizone Nybegynder
30. juni 2001 - 01:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køber ny PC - er dette et godt tilbud?

Hej.
Min moster står og skal bruge en ny PC.
Den skal bruges til internet og kontor(word etc...), men må også gerne være klar til at afvikle nogle multimedietitler og enkelte spil når lejligheden byder sig. Hun er ligeglad med 1600x1200, Full Scene Anti-Aliasing og den slags, hun lever i en verden hvor flere 3DMarks ikke betyder status.

Så så jeg dette tilbud hos BJ-trading :

http://194.239.24.186/ugens.asp

AMD Duron 750 Mhz
PC Chips 810 LMR Bundkort
128MB SDRAM 168Pins 133Mhz
Conner 10,2 GB Harddisk
40 X BTC CDROM
3,5\" Diskette-drev
SIS 64 MB AGP grafikkort (Onboard)
Viking 80 Watt Højtaler
Miditower ATX 300 Watt strømforsyning
10/100 Mbit Netkort (Onboard)
CMI 16 Bit lydkort
Chic PS2 Mus
Windows tastatur

Samlet pris KUN 3395,00 incl. moms
Bestil her

eller med 15\" Skærm 0.28 DP - KUN 4695,00 incl. moms
Bestil her

eller med 17\" Skærm 0.27 DP - KUN 4995,00 incl. moms
Bestil her

Kan maskinen bruges til hende?
Det er som sagt ikke vigtigt at den ruller med lynets hast, men den skal være stabil og ikke brænde sammen efter 1½ år.

Kom med jeres vurderinger på hvor man finder den bedste PC til min mouster til den rigtige pris.

:)
Avatar billede efunder Nybegynder
30. juni 2001 - 01:22 #1
lyder godt nok! Du kan evt underclokce den lidt så den er EKSTRA stabil....
Avatar billede sting Nybegynder
30. juni 2001 - 01:23 #2
Lad for gud skyld være med at købe noge med et onboard lydkort.  Vi kan sælge dig en til ca. 8000 kr.- er du interesseret kan du maile os på info@midtweb.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. juni 2001 - 01:26 #3
ser fint ud til det brug.
eneste problem skulle være hvis du ikke kan få en office pakke bundlet men skal betale fuld pris.
Avatar billede sofficer Nybegynder
30. juni 2001 - 01:29 #4
Umiddelbart ikke noget jeg ville kaste mig ud i.

Sting >> hvad i alverden er der galt i onboard lydkort, desuden står der også onboard grafik
Avatar billede madizone Nybegynder
30. juni 2001 - 01:35 #5
MHT til Office pakken, så har hun en licens hendes arbejdsgiver har foræret hende.
Avatar billede jj2 Nybegynder
01. juli 2001 - 04:52 #6
>>madizone

-Hvis der er tale om ægte selvstændig onboard 64MB-grafik-kort?
-Lyder det næsten for godt til at være sandt?

-Hvis det derimod er shared-grafik, som skal trækkes fra de 128MB?
-Så svare prisen nogenlunde til alle andre tilbud på Shared-grafik-kort-computer?
-Så jeg ville nok købe en i AZ, BILKA, OBS, Merlin eller ALDI istedet for via Postordre.
-Postordre-køb er ofte en form for lovlig hasard-spil.
-Om det er et godt køb? -Er derfor svært at sige før man har prøvet den?

MVH
jj2