Avatar billede joense Nybegynder
28. december 2008 - 20:00 Der er 2 kommentarer

Findes der et skak spil man kan spille online og gemme spillet

Findes der et skak spil, hvor man kan spille online og samtidig gemme spillet, hvis man ikke lige har tid til, at spille det færdigt samme dag? Dvs at man kan starte op dagen efter/ugen efter osv - derfra hvor man sidst gemte spillet..

Har prøvet at google det, men kan ikke lige få øje på noget synes jeg. Er ikke altid den bedste så googler her, så måske der findes en person der kender til sådan et spil her??
Avatar billede htx98i17 Professor
28. december 2008 - 21:12 #1
jeg kender en som sidder og spiller konstant og han spiller flere spil på en gang og et spil kan sagtens vare flere uger, netop fordi at spillerne kun rykker når det lige passer dem. Så keep on looking.
Avatar billede azerty Juniormester
28. december 2008 - 22:27 #2