Avatar billede dl Nybegynder
27. december 2008 - 17:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

UserControl c# nedarver fra VB class. Virker ik, hvorfor

Jeg skal oversætte en control fra VB til C#.
Mit problem er nu, at den ikke vil nedarve fra en anden class som er VB som igen arver fra en klasse som er VB.

Den vil ikke engang end i page_load methoden.

Jeg har i mit projekt /controllen

i app_code
har jeg del på, så alt
C# kode skal compileres først
VB kode compiles tilsidst. og har derned adgang til c# koden.

Min control som ligger i roden, skulle da gerne have adgang til alt VB kode, sådan som det ser ud nu.

Eller er jeg helt forkert på den?

//dl
Avatar billede nut Nybegynder
09. januar 2009 - 15:07 #1
Det bedste ville været, at du havde startet med at bruge C#, jeg bruger selv asp.net, men jeg har aldrig prøvet at bruge VB.

gid jeg kunne svare på det.
Avatar billede dl Nybegynder
09. januar 2009 - 15:21 #2
Så skulle du nok overveje ikke at give en kommentar.
Jeg lukker snart sp, da der ikke er kommet noget brugbart svar.