Avatar billede Slettet bruger
25. december 2008 - 21:15 Der er 7 kommentarer

Hjælp med det Helvedes forbandede Vista

Ja, I må unskylde, men jeg bliver sgu snart vanvittig af det rådne styresystem
Nu er det  vist tredje gang jeg forsøger at installere et nyt program og får en melding i stil med:
Setup was unable to create the following direcgtory: c:users - og så en lang streng
Men det har jeg ved gud heller ikke bedet det om, jeg er slet ikke blevet spurgt, hvofr det skal installeres.
Findes der ikke en eller anden metode til at fortællle Bill Gates een gang for alle, at det her er MIN maskine, og at det ikke rager ham og hans forbandede pak, hvad andre programmer opretter af biblioteker
HJÆLP mig af med det idioti
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
25. december 2008 - 21:35 #1
Installer dog et andet styresystem hvis du ikke er tilfreds? Du er ikke tvunget til at skulle bruge Vista.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2008 - 22:25 #2
Prøv at deaktivere UAC, så tror jeg du slipper for mange problemer: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/1cc0e3a8-2cc0-43dc-b063-fa26fe5962c01030.mspx
Avatar billede fbhzone Nybegynder
26. december 2008 - 07:53 #3
Vær dog opmærksom på at når du slår UAC fra så beskyttes intet :)

Vista er fint nok (..siger en unix entusiast!!..) ligesom XP også er det, men der er forskellige måder at bruge dem på og det er dér problemet er.

Er det sfotware du installerer overhovedet lavet til vista? :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
26. december 2008 - 12:25 #4
Denne her vil løse langt de fleste adgang problemer i vista.http://vistaguide.dk/?Tips/SlaaSuperAdministratorAccountTil/494
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 20:00 #5
matinvandebelt>>> kunne du ikke blande dig udenom, tak
vejmand>>> Tak for rådet, men det hjalp ikke
fbhzone>>> Du har ikke hørt mig sige noget positivt om XP. Selvfølgelig er der forskellige måder at bruge ting på, men burde man ikke kunne forvente, at et styresystem som udgangspunkt er sat op, så man kan installere programmer i det?
corleonedk>>> Tak for rådet - det gav denne melding:
Adgang nægtet
Systemfejl 5
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2008 - 20:07 #6
Ved ikke om du kan bruge noget her: http://support.microsoft.com/kb/169632
Avatar billede corleonedk Nybegynder
27. december 2008 - 23:57 #7
NTG det fordi du ikke har åbnet kommando prompt med admin ret..Gå i Start/programmer/tilbehør Højrklik kommandoprompt og vælg Kør som administrator..